آموزش ایروبیک 2 - فریبا بیاچه
نوشته شده توسط : حمید
 
 
خرید پستی آموزش ایروبیک 2 - فریبا بیاچه
 
اگر از وضعیت اندام خود رضایت ندارید ، اگر میخواهید زیبایی اندام خود را حفظ کنید و همیشه سالم و با طراوت باشید .با مجموعه آموزش ایروبیک حرفه ای بانوان (استاد فریبا دیباچه) می توانید در منزل بصورت انفرادی و یا جمعی تمرین کنید و کاهش وزن - لاغری موضعی - تناسب اندام واقعی و طول عمر بالا بدست آورید

آموزش ایروبیک 2 به زبان فارسی توسط استاد فریبا بیاچه ( مخصوص بانوان )

با این مجموعه به آنچه می خواهید میرسید !

خرید آموزش ایروبیک 2 - فریبا بیاچه

کاهش وزن
لاغری موضعی
تناسب اندام
حرکات خوابیده و شکم
حرکات کششی - حرکات ترکیبی
کینگ بوکسینگ - کار با وزنه
حرکات پا و پهلو - استپ

اگر از وضعیت اندام خود رضایت ندارید!

اگر میخواهید زیبایی اندام خود را حفظ کنید!

اگر دوست دارید همیشه سالم و با طراوت باشید!

با مجموعه آموزش آیروبیک می توانید در منزل بصورت انفرادی و یا جمعی تمرین کنید و نتایج زیررا بدست آورید:

کاهش وزن - لاغری موضعی - تناسب اندام و زیبایی - افزایش عمر

خرید اینترنتی آموزش ایروبیک 2 - فریبا بیاچه

" ایروبیک " چیست؟

ایروبیک یعنی فعالیتی که عضلات بزرگ را به کار می‌گیرد حداقل 12 دقیقه با حالت ریتمیک و موزون. در شرایطی که سرعت و شدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اکسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد. «ایروبیک» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است).

از نظر پزشکی، این ورزش سیستم قلب، عروق، تنفس را تعلیم می‌دهد و با سرعت و بازدهی بالا اکسیژن را می‌گیرد و به قسمتهای مختلف بدن می‌دهد، تنفس یکنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قند خون، کنترل فشار خون و کم کردن وزن اضافی بدن خواهد شد.

ایروبیک وسیله‌ای مؤثر برای جلوگیری از افسردگی، بی‌حوصلگی، بی‌تابی است، چون هورمون اندروفین در بدن تولید می‌شود و باعث ایجاد نشاط، تمرکز ذهن و بالا رفتن خلاقیت فکری می‌شود.

ورزش ایروبیک ، دستگاه تنفسی وقلب را قوی می کند. ورزش ایروبیک ، بسته به هر شخص می تواند مدت طولانی تر و تمرینات سنگین تر انجام شود تا سریعتر به وضعیت مطلوب برسد.

چه عواملی ورزش ایروبیک را تحت تاثیر می گذارد ؟
تناوب و تکرار ، مدت و شدت ورزش ایروبیک.تکرار و تناوب اشاره به این دارد که چند بار ورزش ایروبیک انجام می شود مدت زمان ،اشاره به مدت زمانی دارد که در هر مرحله به این ورزش اختصاص داده می شود و شدت ورزش،اشاره به درصد ماکزیمم ضربان قلب ، در کاری که انجام می شود، دارد.

چند مدت یكبار باید ورزش را انجام داد؟ به چه شدتی ؟ برای چه مدتی ؟
بیشتر متخصصین معتقدند ۳ الی ۵ بار در هفته به مدت ۲۰الی ۶۰ دقیقه که درصد ضربان قلب را با توجه به سن فرد حدود ۶۰ - ۹۰ درصد بالاتر ببرد ، کافی می باشد .

فروش آموزش ایروبیک 2 - فریبا بیاچه

ایروبیك و تاثیرات آن بر بدن

تمرینات ایروبیك از حركات ریتمیك و متناوب ماهیچه ای بهره برده و ضربان قلب و تنفس را در در مدت زمانی خاص بالا می برد.
نمونه های ساده این ورزش شامل: پیاده روی، دو، شنا، دچرخه سواری، كوه نوردی پله ای، اسكی در مناطق كوهستانی، اسكیت، انواع كلاسهای رقص و قالبهای مختلف تنیس به صورت متناوب ( راكت بال، اسكواش) می باشد.
هرچند كه در مجموع ایدهء اینكه ورزشهای مختلفی انجام دهیم، فكر جالبیست - به عنوان مثال تعادل و توازن برقرار كردن میان تمرینات و ورزشهای متناسب با شرایط جسمانی فرد بهترین شیوه انجام ایروبیك می باشد، این استراتژی مصدومیت های پیاپی را كاهش و بروز آنها را تقلیل می دهد و موجب می شود كه در موقعیتها و شرایطی كه فرد فعالیتهای زیاد بدنی انجام میدهد توازن و بالانس بیشتری در حركات ماهیچه ها برقرار گردد، كه این امر موجب لذت بردن بیشتر فرد نیز می شود.
به خصوص این مساله هنگامی كه فرد ورزشها و تمریناتی با تحرك بالا مثل (دویدن، رقصهای سنگین، تنیس، راكت بال و اسكواش) یا ورزشهایی با تحرك كمتر مانند (شنا، پیاده روی، اسكی) انجام می دهد بسیار حائز اهمیت است.
این ورزش به بهبود وضعیت جسمانی شما و پیش گیری از مصدومیتها كمك شایانی میكند.

ایروبیک در زنان

خانمها تصور می‌کنند اگر با دستگاه، تمرین بدنسازی کنند، بدن آنها عضلانی می‌شود، در این رابطه باید گفت که میزان عضلانی شدن و جذابیت به این رشته، بین خانمها و آقایان و افراد مختلف، تفاوت دارد. زیرا بدن خانمها به علت اختلاف هورمونی با آقایان واکنش متفاوت به این تمرینات نشان می‌دهد. چون هورمون تستترون نقش تعیین‌کننده در تقویت و بهبود حجم عضلانی دارد و در زنان مقدار این هورمون کم است، در نتیجه تمرینات با وزنه موجب عضلانی شدن آنها نمی‌شود، بلکه خانمها می‌توانند با برنامه خاص ایروبیک عضلات خود را سفت‌تر کنند. قبل از رسیدن به سن سالمندی و عوارض پیری بهترین ورزش برای بانوان، تمرین بدنسازی (کار با دستگاه) است. زیرا با توجه به محسناتی که گفته شد، تمرینات قدرتی بهترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان و . . . می‌باشد.

مدت زمان انجام تمرینات ایروبیك

اینكه چه مدت زمانی را برای انجام تمرینات ایروبیك باید اخنصاص دهید بستگی به هدف، جدول برنامه ریزی و شرایط فیزیكی شما دارد، اما زمان 10 تا 60 دقیقه به نظر می رسد زمان قابل قبولی باشد.
اگر هدف شما كاهش وزن اضافی بدنتان باشد و در شرایط مساعدی هم باشید میتوانید مدت بیشتری هم ورزش كنید. شاید در اینصورت چیزی حدود سی، چهل یا شصت دقیقه هم به شما توصیه شود. تحقیقات اخیر نشان داده كه سطح امادگی بدنی حتی با تمرینات نظم 10 دقیقه ای در روز هم افزایش می یابد. البته بهتر آن است كه این تمرینات 10 دقیقه ای روزی دو یا سه بار و حداقل پنج روز در هفته باشد.
برای بالانس كلی آمادگی بدن، سلامتی و تناسب اندام جدول سی دقیقه ای توصیه میشود.

شما با کار بردن تمرینات حرفه ای موجود در مجموعه ایروبیک بانوان راحتی می توانید به اندام مورد نظر خود دست یابید

بدون نیاز به قرص های لاغری و دستگاه های متعدد و جاگیر ، بدون نیاز به رفتن کلاس های ورزشی بدون نیاز به مربی می توانید به اندام متناسب و مورد نظر خود برسید ! شک نکنید ، این مجموعه کاملترین مجموعه آموزش ایروبیک در ایران است شامل 1 DVD با کیفیت اصلی به صورت اصولی و زیر نظر برترین کارشناسان و متخصصان ایرانی به آنچه می خواهید میرسید

این مجموعه بی نظیر شامل 1 DVD ( دی وی دی ) آموزش و تمرین ایروبیک توسط استاد فریبا بیاچه و کارشناس برنامه خانم فهیمه مسعودی می باشد .

عکسهایی از این مجموعه

فروش پستی آموزش ایروبیک 2 - فریبا بیاچه

برای دیدن سایر عکسهای این مجموعه به ادامه مطلب بروید

1 دی وی دی - قیمت : 3000 تومان





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 27 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: